AddeMed2d

Alla inlägg under december 2009

Av Anders Hultman - 9 december 2009 15:42

Ja då är man mitten på andra veckan på praktiken på KONSUM!!. xD

Tycker det går väldigt bra faktiskt underbara arbetskamrater var lite skeptiskt till bytet av yrke men det är verkligen inget jag tänker på just nu enda jag vill är att köra på med detta fullt ut   BTW är verkligen stolt över mig sj för att det går så bra på praktiken   Tänker på min finaste bby <3   

 

Nu ska jag ut med Lilleman (Hunden).

 

Vi hörs senare boys and girls!...


// A

Av Anders Hultman - 5 december 2009 14:37

Tja

 

Har varit jätte dålig med uppdatering men detta har varit en rätt jäktig vecka.

Men lovar er en bättre uppdatering på bloggen!   

Btw har en fråga nån av er som kollar på IDOL?

Calle Kristiansson ÄGER hoppas verkligen han vinner!..

Idag ska jag lägga upp fina bilder på vår hund han är såååå fin...xD

 

Måste få sagt en sak till det finns en underbar tjej som äger mitt hjärta, du betyder jätte mkt och du är den finaste som finns....du vet vem du är baby!...    

 

Nä nu ska jag äta nått sen åka till Besnik och umgås med han på hans jobb! från kl 17-24 hehe kommer bli aningen långtråkigt lr vad säger ni?   

 

Här kommer bilder på Lilleman (hunden)..



 







              




  



Peace & Love

// A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards